Objazd Mazovi

Wtorek, 26 maja 2009 · Komentarze(1)
Kategoria >50, górski, z ekipą
Ustawka z forum.rowerowylublin.org. Na tamę przybyło chyba z 15 osób. Lista startowa miała być zamknięta o 16 ale czekaliśmy jeszcze kilkanaście minut na grupkę jadącą z pod LKJ. Po kilku kilometrach po lesie zostało 8 osób, w Prawiednikach odpadły kolejne dwie. W Zemborzycach przy torach spotkaliśmy pomysłodawce ustawki który zgubił się na początku i czekał na resztę w tym miejscu. Przed Starym Gajem przerwa pod wiejskim sklepem, niektórzy jak rasowi sportowcy spalili papierosa i wypili po browarze (ale najlepszym, "Lubelskie":D).
Najlepszy podczas całej wycieczki był Paweł który zaliczał większość głębokich kałuż, tak że pod koniec już można się było tylko domyślać jakiego koloru ma rower :).
Trasa wyszła znacząco inaczej niż podczas poprzedniego objazdu. Zgadzały się jedynie fragmenty przed samymi Prawiednikami i po polach w okolicy Osmolic i Krężnicy, choć i tak nie zupełnie ;p. Wygląda na to, że będą dwie przeprawy przez rzekę. Pierwsza w Prawiednikach przez wąską kładkę zbudowaną z dwóch desek która kończy się przed dotarciem do brzegu, tą sobie darowaliśmy. Druga przed lasem w Nowinach w totalnych krzakach, przejście przez rzeczkę wygląda tak, że leży kilka ściętych gałęzi. Jak te przejścia przez rzekę będą takie jak są w tym momencie to jak ktoś będzie jechać z ostatniego sektora to może się spodziewać długieeeeegooo stania w kolejce ;p.

A to właśnie druga przeprawa przez rzekę: