TORO MTB CUP - Puławy

Sobota, 11 lipca 2009 · Komentarze(2)
Kategoria <50, górski, wyścig
Start wyścigu po tygodniu marnego spania i przerzucaniu gruzu to nie był najlepszy pomysł. Zbiórka przed 7 pod sklepem, spakowanie rowerów i w drogę. Miałem okazje przejechać się stuningowaną skodą felicja :D. Sportowe fotele, czerwona deska rozdzielcza, sportowe zegary, klapa od bagażnika po klepaniu ze zlikwidowanym miejscem na tablicę i mega szpanerskie neony przy dachu:D. Pełen lans i ten czerwony kolor jak ferrari:D. W Puławach poszedłem z dziadkami z TKKF-u znakować trasę. W lesie komary jak w tropinach, bez wątpienia zarażają malarią. Potem rozgrzewka i guma na 10 minut przed startem. Trafiłem na szkło idealnie przystosowane do tego aby przebić mi oponę. Szybka akcja i zdążyłem na start. Początek wyścigu dobry. Pierwsze trzy okrążenia trzymałem koło Konradowi i Batmanowi. Potem dostałem bólu brzucha który trzymał się przez kolejne 3 rundy i musiałem sobie odpuścić. Wyprzedził mnie Bartek. Dostałem dubla od Tomka Bali, Olka z Ukrainy. Potem gleba na zjeździe. Trafiłem na jakiegoś pniaka, koło zostało w miejscu, a ja poleciałem jak z katapulty prosto w pokrzywy. Dostałem dubla od Gienka. Potem ja wsadziłem dubla Pawłowi i jeszcze jakiemuś zawodnikowi. Na dwa kółka przed metą doszedłem Bartka ale ten nie dał za wygraną i odjechał mi na ostatnim okrążeniu. Na mecie okazało się, że podczas tego upadku rozciąłem sobie nogę. Dwa komplety sędziów to nie był najlepszy pomysł przez co w wynikach doszło do pomyłki. Jakimś cudem Kamil który przejechał okrążenie mniej był w wynikach przede mną i przed Bartkiem :P. Jak dziewczyny dojdą do wprawy to będzie lepiej. A i pozdrowienia dla Pawła z MJ który zgubił koło i gratulacje trzeciego miejsca ;).