Super hardkor mtb ktm trip

Niedziela, 18 września 2011 · Komentarze(0)
Kategoria >50, górski, z ekipą
Wycieczka po wąwozach pomiędzy Puławami, a Kazimierzem nie może być słaba i tak też było tym razem. Już na dworcu okazało się, że Paweł zaspał na pociąg ale wziął się w garść i dojechał następnym. I sprawdziło się przysłowie z rannym wstawaniem, my zapłaciliśmy 2,94zł, a Paweł w TLK 10zł za sam rower :P Pierwszy postój już w Puławach na śniadanie. No i w teren. Idealna pogoda, słońce smaży, zero błota. Za to masę ludzi na szlaku, co do tej pory jeszcze mi się nie zdarzyło w okolicach Parchatki tyle ludzi mijać, nawet grupa dziadków z nordic walking była. Pod nogą słabo, było lamerskie pchanie roweru pod co większe górki, no chyba że ludzie patrzyli :D W Kazimierzu oczywiście dokręcanie po bruku i uciekający ludzie. Na rynku nieoczekiwane spotkanie z Lukasem i wielkie poszukiwanie piwka Kazimierskiego. Potem przejazd na skarpę w Dobrem. Tam też masa ludzi, pieszo i na rowerach. Na skarpie przerwa na Kazimierskie i dół do Kazimierza. Na ostatnim zjeździe poniosła mnie fantazja co skończyło się zejściem z roweru przez kierę przed grupą ludzi, która w popłochu aż wspinała się na ściany wąwozu, na szczęście nic się nie stało, ludzie okazali się wyjątkowo kulturalni i nawet mnie nie sklęli. Powrót tą samą drogą. Na zjeździe w Bochotnicy przy zamku snejk... Potem pierwszy podjazd wąwozem i z przodu zaczęło powietrze schodzić... Potem trzeba było podkręcić tempo żeby zdążyć pociąg. Dokręcane szczególnie na zjazdach, co prawie się skończyło grubą glebą, kiedy przy ponad 50km/h wpadłem w koleinę i trochę mną pomiotało, wtedy zresztą chyba też vmax był. Udało nam się dojechać na dworzec ze sporą rezerwą czasową. W pociągu nie mogło zabraknąć specyficznego klimatu kanciapy w ostatnim wagonie, którego zabrakło rano :P I w obydwie strony jechał z nami RL, tylko w drodze powrotnej wbili się w Nałęczowie.